کد خبر: ۹۵۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۶۴
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: لعنت بر دنیای پر از دروغ و بر بی‌شرفی که کودک بی‌گناهی را می‌کشد و به آن افتخار می‌کند.

عنابستانی: لعنت بر بی‌شرفی که کودک بی‌گناه را می‌کشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی‌اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به کودک کشی رژیم صهیونیستی گفت: لعنت بر کودک‌کشی، لعنت بر حمایت از کودک‌کشی و لعنت بر دیدن کودک‌کشی که دم بر نمی‌آورد.

وی اضافه کرد: لعنت بر بی‌شرفی که کودک بی‌گناهی را می‌کشد و به آن افتخار می‌کند، لعنت بر دنیای پر از دروغ که صدای ناله‌های کودکان زیرآوار را می‌شنود و سکوت می‌کند. لعنت بر آنهایی که بیش از ۱۵۰۰ کودک معصوم جلوی چشمانشان قربانی شدند و اشک از چشمانشان در نیامد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: سلام بر مقاومت و کودکان و زنانی که می‌میرند اما می‌ایستند آنهایی که یکبار مردند را بر هر روز مردن ترجیح می‌دهند.

عنابستانی در پایان گفت: آمریکا و اسرائیل و همه متحدانش بدانند که اوضاع همیشه اینگونه نمی‌ماند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: