کد خبر: ۹۵۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۲۸
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش فوتی‌های حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در سوسنگرد به هشت نفر خبر داد.

افزایش قربانیان حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی/ نوزاد ۲ ماهه در میان فوتی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش فوتی‌های حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در سوسنگرد به هشت نفر خبر داد.

عارف شرهانی با اشاره به حادثه نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای گلبهار سوسنگرد که ساعت ۷:۰۵ امروز (۱۹ مهرماه) رخ داد، اظهار کرد: در پی این حادثه یک نوزاد دختر دو ماهه، پنج زن ۳۰، ۴۰ و ۴۵ ساله و دو مرد حدود ۴۰ ساله جان باختند.

وی با اشاره به اعزام پنج دستگاه آمبولانس و استقرار یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه تا پایان این بحران، افزود: همچنین در این حادثه دو پسر بچه ۶ و ۱۲ ساله، یک دختر بچه پنج ساله و یک زن ۶۰ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی و گلستان اهواز انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: