کد خبر: ۹۵۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۷
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عملیات پیش دستانه تلقی می‌شود که برای متوقف کردنِ تداوم جنایات اسرائیل صورت گرفت و جبهه مقاومت برای جلوگیری از ادامه این جنایات، راهی جز طراحی و انجام این عملیات نداشت.

سخنگوی سپاه: نظام جمهوری اسلامی حامی مردم فلسطین بوده و هستبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عملیات پیش دستانه تلقی می‌شود که برای متوقف کردنِ تداوم جنایات اسرائیل صورت گرفت و جبهه مقاومت برای جلوگیری از ادامه این جنایات، راهی جز طراحی و انجام این عملیات نداشت.

جلسه ستاد انتفاضه و قدس امروز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد در محل دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

رمضان شریف با بیان اینکه موضوع فلسطین برای مردم ایران موضوع تازه‌ای نیست و ملت ایران به طور مستمر حوادث سرزمین‌های اشغالی را پیگیری کرده و همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین بوده است، گفت: دشمن با تبلیغات رسانه‌ای تلاش می‌کند تا این عملیات را به خارج از سرزمین فلسطین و اراده مردم آن، مربوط کند.

وی تأکید کرد: اقدامات میدانی و عملیات طوفان الاقصی با اراده و تکیه بر توانمندی جوانان داخل فلسطین صورت گرفت ولی دشمن سعی دارد اینگونه القاء کند که این عملیات تنها به مردم فلسطین مربوط نبوده و توانمندی جوانان فلسطینی را کمرنگ جلوه دهد.

رمضان شریف خاطرنشان کرد: رخدادهای میدانی نشان می‌دهد که این عملیات، نتیجه اراده و خواست مردم فلسطین و متکی به توانمندی و تلاش جوانان فلسطینی است که در میدان حضور دارند و شهید می‌دهند و تا پای جان، برای آزادی سرزمین مادری خود، ایستاده‌اند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: ما این تلاش رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن را محکوم می‌کنیم، چرا که جوانان فلسطینی در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس، به شدت توانمند و مصمم هستند.

رمضان شریف با اشاره به اینکه، نگاه نسل جدید و جوانان فلسطینی، با نسل‌های قبل تفاوت دارد، اظهار کرد: جوانان فلسطینی، برای آزادی سرزمین خود بسیار مصمم‌تر از پدران و مادران خود هستند و این عملیات، ناشی از طراحی، مبارزات و مجاهدت‌های خود آنان است. دشمن می‌خواهد اینگونه تلقی شود که هدایت، حمایت و اراده آن، از بیرون از سرزمین‌های اشغالی است و ما باید در این خصوص روشنگری کنیم.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی و ملت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان، همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند، اما مبارزات میدانی، میان مردم فلسطین و اسرائیل است و هیچ شخصی نمی‌تواند آن را به خود نسبت دهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: لازم است در تبلیغات، گفتمان‌ها و ادبیات خود، به این موضوع توجه کنیم و این واقعیت را بیان کنیم که این موفقیت‌ها، تنها حاصل راهبردها و تلاش‌های جبهه مقاومت است و خدا نیز به حرمت خون شهیدان، آن‌ها را یاری داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: