کد خبر: ۹۵۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۱۲۷
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شاهد جنایت جنگی در فلسطین هستیم، گفت: دولت‌هایی که خط سازش و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیسیتی را دنبال می‌کنند، به خواست ملت‌هایشان احترام بگذارند و حمایت گسترده از فلسطین را ببینند.

ذوالنور: امروز شاهد جنایت جنگی در فلسطین هستیم/دولت‌های سازشگر به خواست ملت‌ها احترام بگذارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مجتبی ذوالنور در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی ولیده استکبار جهانی است و بدون نظام سلطه و استکبار جهانی حیاتش معنا و مفهومی ندارد. صهیونیست بین‌المللی یک سگ آموزش دیده در منطقه است که آن همان رژیم صهیونیستی است؛ لذا رژیم صهیونیستی فقط برای مردم فلسطین و منطقه منشا خطر نیست و برای صلح جهانی و بشریت یک خطر جدی محسوب می‌شود.

نائب رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم ایدئولوژیکی مبتنی بر محوریت افراطی و صهیونیست بین‌المللی است که نطفه‌اش از اول حرام بوده است. در سال ۱۹۶۴ با اعلامیه بالفور انگلیسی و تلاش آمریکا به وجود آمد. اول دولت سازی کردند چون غلبه با مردم عرب و مسلمان فلسطین بود. پس باید ملت سازی هم می‌کردند؛ لذا کشورهای بزرگ و سلطه‌گر برای مهاجرت یهودیان آن هم یهودیان افراطی از سراسر دنیا به فلسطین اشغالی کمک کردند تا در فلسطین ملت سازی شود. از این رو این دولت جعلی و ساختگی و نطفه‌اش بر زور است و ملتش هم ساختگی است.

وی افزود: تمام این سرزمین‌ها غصبی و بر خرابه‌های مردم فلسطین بنا شده است. این حق مسلم مردم فلسطین است که از میراث تاریخی و خانه آبا و اجدادی و آزادی خودشان دفاع کنند؛ البته متاسفانه دنیای استکبار با استانداردهای چندگانه‌اش این را نمی‌پذیرد.

وی یادآور شد: دنیای استکبار شعارهای فریبکارانه‌ای مثل دفاع از حقوق بشر، حقوق زن و کودک، به رسمیت شناختن حدود مرزی، استقلال کشورها، تمامیت ارضی و حق حاکمیت سر می‌دهد اما بر خلاف تمامی این شعارها شش ناو آمریکایی برای پشتیبانی از یک رژیم متجاوز کودک کش می‌فرستد؛ ما امروز شاهد جنایت جنگی کشورها هستیم که آب و برق و گاز را بر روی زن و کودک مردم فلسطین قطع می‌کنند. در واکنش هم نظام سلطه هیچ حساسیتی نشان نمی‌دهد و حتی از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: نظام سلطه خبرها را وارونه جلوه داده و حتی رسانه‌های خارج نشین ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی فعال بودند هم تمام بضاعت خود را در دفاع از رژیم غاصب به کار گرفته و مظلومیت مردم فلسطین را کتمان می‌کنند. امروز امپراتوری رسانه‌ای کاملا در رسانه‌ها مسلط است و در خدمت رژیم صهیونیستی قرار دارد و رژیم صهیونیستی هم این ظلم‌ها را به مردم فلسطین می‌کند.

ذوالنور تاکید کرد: جا دارد دولت‌هایی که خط سازش و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند، تجدید نظر کرده و به خواست ملت‌هایشان احترام بگذارند. اکنون کشورهای عربی و اسلامی و حتی کشورهای غربی شاهد موج گسترده حمایت از فلسطین هستند. آنها چشم‌های بسته‌شان را باز کنند و سری را که عمدا در زیر برف کرده‌اند را خارج کرده و این حرکت و بیداری جدید ملت‌ها را ببینند که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده و علیه نژادپرستی و سلطه گیری و ظلم است.

نائب رئیس مجلس تاکید کرد: امیدوارم این حرکتی باشد که بحث به رسمیت شناختن اسرائیل را در منطقه برای همیشه نابود کند و مهر «باطل شد» را بر معامله قرنی بزنند که خروجی آن به رسمیت شناختن صهیونیست باشد.

وی یادآور شد در دوره‌های گذشته حرکت‌های مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی و شکستن هیمنه‌اش بود اما امروز این حرکت جدید بی سابقه در تاریخ فلسطین برای خرد کردن استخوان‌های رژیم صهیونیستی بود که صدای شکسته شدن استخوان‌ها به گوش می‌رسد. در طول تاریخ شکل گیری رژیم صهیونیستی در ۸۰ سال تا کنون چنین استیصال و درماندگی برای سران رژیم صهیونیستی را شاهد نبودیم.

وی در پایان بیان کرد: رژیم صهیونیستی بر دو پایه دولت جعلی و ملت غاصب مهاجر است. با آغاز موج فرار مهاجران غاصب عملا دیگر دولت بی ملت هم زمین می‌خورد و شکسته می‌شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: