کد خبر: ۹۵۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۷۴
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱ میلیون تن گندم در کشور از کشاورزان خریداری شده که کار بزرگی است اما انتظار می‌رود پول گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شود.

نیکزاد: پول ۱۱ میلیون تن گندم خریداری شده پرداخت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی نیکزاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که تلاش کردند مصوبه قیر مجلس که به اجرای پروژه‌های عمرانی کشور و بالا بردن سرمایه اجتماعی می‌انجامد، به نتیجه برسد، قدردانی می‌کنم. قطعا به نتیجه رسیدن این موضوع به نفع کشور و نتیجه آن توسعه راه‌های روستایی و مدارس و پروژه‌های عمرانی در سطح کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: ۱۱ میلیون تن گندم در کشور خریداری شده که اقدام بزرگی است اما انصاف حکم می‌کند که سازمان برنامه و بودجه پول گندمکاران را پرداخت کند، نمی‌شود ما از کشاورزان گندم بخریم اما پول گندمکاران را پرداخت نکنیم. انتظار می‌رود دولت و کمیسیون کشاورزی و سازمان برنامه این موضوع را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: