کد خبر: ۹۵۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۳۲
سخنگوی وزارت امور خارجه از فدراسیون فوتبال خواست تا با جدیت مسئله ایجاد شده برای باشگاه سپاهان پیگیری شود.

ورود وزارت خارجه به ماجرای بازی سپاهان - الاتحادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اتفاقات دیدار سپاهان و الاتحاد که برگزار نشد، یکی از سوالاتی بود که خبرنگاران در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه پرسیدند.

ناصر کنعانی در این زمینه اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «این یک موضوع فوتبالی است و طبیعتا در چارچوب خود باید مورد بررسی و اهتمام قرار گیرد. AFC همواره اصرار دارد مسائل ورزشی در چارچوب سازوکارهای ورزشی دنبال شود و مورد مداخله احیانا سیاسی و تاثیرگذاری‌های سیاسی قرار نگیرد.»

او ادامه داد: «ما انتظار داریم AFC در ارتباط با شکایتی که جمهوری اسلامی ایران از ناظر بازی به AFC ارائه کرده به طور حرفه‌ای عمل کند و نظر و رای عادلانه صادر کند.»

بخش پایانی صحبت‌های ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه هم اینطور مطرح شد: «این وظیفه فدراسیون فوتبال هست که این مسئله را با جدیت پیگیری کرده و از حقوق تیم ایرانی و هوادارانی ایران محافظت کند.

ورود دستگاه‌های دیپلماسی و گفتگوهایی که میان دو وزیر امور خارجه ایران و عربستان انجام شد، برای این بود که در چارچوب ورزشی این روند حل و فصل بشود و تشویق کنند طرف‌های ورزشی را که متناسب بر روح مناسبات سیاسی و فرهنگی دو کشور عمل کنند. به ویژه همکاری‌های ورزشی ایران و عربستان. اتفاقا در مذاکرات وزیرهای دو کشور بر این موضوع اصرار و تاکید داشتند. امیدواریم سازمان‌های ورزشی ما هم در همین فضای سیاسی حرکت کنند و مسائل خودشان را حل و فصل بکنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: