کد خبر: ۹۵۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۷۰
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت درخواست کرد کارگروهی برای بررسی وضعیت جایگاه‌های سوخت و محدودیت‌های ایجاد شده برای میزان سوخت‌گیری به استان خراسان جنوبی اعزام کند.

اسحاقی: وضعیت سوخت‌گیری در خراسان جنوبی بررسی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در تقویم روزی را به عنوان روستاییان و عشایر اعلام کرده‌ایم. بنده استدعا می‌کنم تمام دولتمردان در عمل نشان دهند که این روز واقعا روز روستاییان و عشایر است.

وی ادامه داد: از وزیر نفت درخواست می‌کنم کارگروه ویژه‌ای را به خراسان جنوبی اعزام کند تا وضعیت جایگاه‌های سوخت و مسئولیت‌هایی که برای سوخت‌گیری در خراسان جنوبی ایجاد شده است را بررسی کند.

نماینده مردم قائنات در مجلس خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شما نسبت به وضعیت جایگاه‌های سوخت در خراسان جنوبی آگاه هستید و می‌دانید که فاصله این جایگاه‌ها زیاد است. زمانی که یک روستایی در جایگاه حاضر می‌شود اما با محدودیت‌های ناعادلانه برای سوخت‌گیری مواجه می‌شود متضرر خواهد شد، انتظار می‌رود به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: