کد خبر: ۹۵۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۶۷
پرسپولیس امروز به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

جشن ویژه پرسپولیس با حضور هواداران خانمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پرسپولیس امروز به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

ایمان گودرزی: اگر دقیق بخواهید محاسبه کنید امروز بعد از 39 روز پرسپولیس در لیگ برتر بازی خواهد کرد و همین که در این رقابت‌ها به میدان می‌رود برای‌مان عجیب است. در عجبیم که چطور بعد از حدود دو ماه و نیم از شروع لیگ پرسپولیس فقط 4 بازی انجام داده و هنوز در شروع کار است. آنقدر بین بازی قبلی تا این مسابقه فاصله افتاده که یادمان رفته پرسپولیس کجای جدول بود که لیگ تعطیل شد و اصلاً چه شرایطی در آخرین بازی‌اش داشت.
با این وجود امروز پرسپولیس که تا قبل از بازی دیروز استقلال به رده سوم رسیده بود باید مقابل تیم رده هفتمی گل‌گهر قرار بگیرد. پرسپولیس از چهار بازی ابتدایی فصل خود 10 امتیاز گرفته اما گل‌گهر با وجود تغییراتی که در کادرفنی داشته از 4 بازی خود به صورت میانگین در هر مسابقه 2 امتیاز دشت کرده و امسال هم تیم خوبی دارد.
با در نظر گرفتن این داستان پرسپولیس حتماً امروز کار سختی مقابل تیم اوزونیدیس یونانی خواهد داشت و این مسابقه لیگ نیز مثل تمام بازی‌های دیگرش نزدیک، دشوار و پرفشار خواهد بود. پرسپولیس مدت‌هاست از بازی‌های لیگ فاصله گرفته اما حداقل اینکه طی این 39 روز دو مسابقه رسمی در لیگ قهرمانان آسیا داشته اما گل‌گهر از این نظر وضعیت بدتری دارد. آنها 7 شهریور مقابل ملوان بازی کرده‌اند و 40 روز است هیچ مسابقه رسمی نداشته‌اند. گل‌گهر هم اسیر این بی‌برنامگی در لیگ برتر شده و با برگزاری بازی‌های تدارکاتی آماده مصاف با پرسپولیس شده است.
پرسپولیس بعد از برد خارج از خانه مقابل الدحیل از نظر روانی شرایط خوبی دارد ضمن اینکه از نظر فنی هم نشان داد می‌تواند همان تیم فوق‌العاده‌ای باشد که بازی‌های پایانی فصل قبل را با بهترین کیفیت برد و دوگانه گرفت. پرسپولیس امروز هم مهدی ترابی و وحید امیری دو ملی‌پوش با کیفیت و کارگشای خود را در اختیار نخواهد داشت ضمن اینکه نبیل باهویی خرید خارجی این باشگاه هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است اما به نسبت بازی آسیایی‌اش میلاد سرلک برگشته و اگر قرار باشد تغییری در ترکیب صورت بگیرد با بازگشت او صورت خواهد گرفت.
مهم‌ترین اتفاق بازی امشب برای پرسپولیس اما بازگشت هواداران به سکوهای ورزشگاه آزادی خواهد بود. پرسپولیس قبل از این دو مسابقه خانگی برگزار کرده که در هیچ‌کدام هوادار حضور نداشته است. امشب بعد از 5 ماه هواداران پرسپولیس به ورزشگاه باز خواهند گشت و تیم یحیی می‌تواند روی حمایت جمعیتی حدوداً 35 هزار نفری برای پیروزی تیمش حساب ویژه‌ای باز کند. در این بازی قرار است هواداران خانم هم در ورزشگاه حاضر شوند و در جشن قهرمانی سوپرجام حضور یابند.
گل‌گهر دو برد مقابل فولاد و نساجی داشته و دو تساوی هم مقابل ملوان و پیکان به دست آورده و مثل پرسپولیس بدون شکست است. نکته جالب اینکه طی این چهار بازی گل‌گهر فقط یک گل خورده و در کنار استقلال و پرسپولیس بهترین خط دفاع را دارد، پس امشب هم راحت گل نخواهد خورد.
به نظر می‌رسد چینش این مربی یونانی بیشتر به گونه‌ای است که بازیکنان تدافعی را به میدان می‌فرستد و با اینکه خودش گفته مثل یونان 2004 دنبال دفاع همه جانبه نیست اما حداقل از چیدمان بازی‌های قبلی‌اش می‌شود به این نتیجه رسید که برای او اولویت گل نخوردن است. جالب اینکه یکی از معدود عناصر تهاجمی ترکیب او یعنی سعید سحرخیزان هم در بازی قبلی تیمش کارت قرمز گرفته و مقابل پرسپولیس غایب خواهد بود. پرسپولیس با توجه به محدودیت‌هایش، دوری از مسابقه و البته زمین چمن بی‌کیفیت ورزشگاه آزادی کار سختی برای پیروزی مقابل گل‌گهر خواهد داشت چرا که به هر حال انتظار پیروزی و ارائه نمایش باکیفیت از این تیم بسیار بیشتر از گل‌گهر خواهد بود اما گل‌محمدی و تیمش می‌دانند که اگر در این بازی پیروز نشوند با توجه به رقابت نزدیک استقلال، خیز برداشتن تراکتور و پیروزی در بازی‌های اخیرش و البته احتمال بازگرداندن چهار امتیاز سپاهان کار برای‌شان سخت خواهد شد و ماندن در صدر بسیار دشوار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: