کد خبر: ۹۵۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
بدنه تیتانیومی آیفون ۱۵ باعث گرم شدن بیش از حد گوشی نمی‌شود و این مشکل ریشه در ایرادات نرم‌افزاری دارد. اپل اعلام کرد که این ایرادات به زودی برطرف خواهند شد.

توضیحات اپل درباره مشکل اعصاب‌خردکن آیفون ۱۵به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، اپل اعلام کرد مشکلاتی که باعث داغ شدن گوشی‌های آیفون ۱۵ شده‌اند را شناسایی کرده است که یکی از آن‌ها مربوط به سیستم عامل iOS ۱۷ است که با بروزرسانی بعدی برطرف می‌شود.

در روزهای نخست عرضه آیفون ۱۵ یکی از مشکلات شایع این گوشی گرم شدن بیش از حد بود که برخی کاربران را به شکایت واداشته بود. حالا اپل اعلام کرد که مشکلاتی در سیستم عامل و برخی نرم‌افزارها باعث این مشکل شده‌اند.

 

اپل بروزرسانی‌های جدید برخی نرم‌افزارها چون اینستاگرام، اوبر و بازی آسفالت‌۹ را یکی از دلایل این گرم شدن مامعمول شناسایی کرده است. البته اینستاگرام در بروزرسانی آخر این مشکل را برطرف کرده است.

بروزرسانی آینده iOS نیز مشکلات مربوط به گرم شدن دستگاه را برطرف خواهد کرد.

اپل بار دیگر تاکید کرد که گرم شدن دستگاه ربطی به طراحی فیزیکی و جنس بدنه آن ندارد. استفاده از تیتانیوم در بدنه آیفون یکی از بزرگترین تغییرات این گوشی نسبت به نسل‌های قبل است که به ادعای کمپانی سازنده نه تنها باعث گرم شدن نمی‌شود بلکه باعث تبادل بهتر گرما با محیط خواهد شد.

منبع:‌ رویترز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: