کد خبر: ۹۵۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۸۳
شاگردان جواد نکونام به تمرینات بازگشتند و برای مسابقات لیگ آماده می‌شوند.

پایان اعتصاب در استقلال، تمرین برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : شاگردان جواد نکونام به تمرینات بازگشتند و برای مسابقات لیگ آماده می‌شوند.

بازیکنان استقلال چند روز گذشته به محل تمرینات تیم نرفتند تا اعتراض خود به وضعیت مالی باشگاه را نشان بدهند اما پس از قرارداد استقلال با اسپانسر جدید و پولی که به حساب باشگاه واریز شد، شب گذشته بازیکنان به باشگاه رفتند تا بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

تمرین امروز شاگردان نکونام با حضور همه بازیکنان ( به جز حاضران در اردوی تیم امید) برگزار شد تا اعتصاب شکسته شود و از امروز با انرژی کاملی برای نبرد بعدی در لیگ آماده شوند، نبردی که البته به نتیجه تیم ملی در مسابقات آسیایی بستگی دارد و به طور دقیق مشخص نیست که چه بازی و در چه تاریخی انجام خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: