کد خبر: ۹۵۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۸۷
ورزشکاران دختر ایران در مسابقات آسیایی هانگژو درخشیدند و توانستند عملکرد خوبی از خود بجای بگذارند.

کولاک دختران ایران در هانگژوبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، زاوش محمدی: سالها ورزش ما در عرصه بین المللی تحت سلطه آقایان بود و همیشه این مردان بودند که به مسابقات اعزام می شدند و افتخار کسب می کردند. حالا چندسالی است که زنان سایه مردان را از روی خود برداشته و در مسیر افتخار آفرینی قدم برمیدارند. جایی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در همان روز نخست مدال‌های ما را زنان کسب کردند.

اولین مدال کاروان در قایقرانی بود. ️جایی که تیم رویینگ دو نفره ایران شامل مهسا جاور و زنیب نوروزی موفق شدند مدال نقره کسب کنند.

اولین فینال قطعی در پومسه بانوان را مرجان سلحشوری کسب کرد.

اولین مدال تاریخ دوچرخه‌سواری بانوان را فرانک پرتوآذر گرفت و به برنز رسید که برای ما کمتر از طلا نیست.

روز دوم هم تیم رویینگ چهارنفره زنان با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل در بازی‌های آسیایی هانگژو دوم شد و به مدال نقره رسید.

همچنین مرجان سلحشوری و مبینا نعمت زاده در تکواندو توانستند مدال برنز کسب کنند و تا پایان روز سوم کاروان 10 مدال کسب کرد که سهم دختران 5 مدال بود.

این نشان می دهد که دختران ما در این چند سال خوش درخشیدند و توانستند پابه پای مردان خود را بالا بکشند و حالا نیمی از افتخارات کشور را بر دوش می کشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: