کد خبر: ۹۵۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۳۴
نشست تحلیل و بررسی سینمای زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه سینما برگزار می‌شود.

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین از روابط عمومی موزه سینما، زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور از جمله کارگردان‌های شناخته شده و اثرگذار در سینمای دفاع مقدس با نگاهی اجتماعی است. به همین منظور موزه سینما نشستی تحلیلی درباره سینمای این کارگردان فقید سینمای ایران در روز چهارشنبه ۵ مهر ساعت ۱۶ در سالن فردوس برگزار می‌کند.

در این نشست بخش‌هایی از آثار زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور به نمایش درمی‌آید و اکبر نبوی پژوهشگر، روزنامه‌نگار، منتقد سینما و از دوستان این کارگردان نامدار سینمای دفاع مقدس به مدت سه ساعت به تحلیل و گفتگو از زوایای مختلف می‌پردازد.

زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور در کارنامه هنری خود ساخت آثار ماندگاری همچون «نجات یافتگان»، «سفر به چزابه»، «قارچ سمی»، «بلمی به سوی ساحل»، «هیوا»، «مزرعه پدری» و … را داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: