کد خبر: ۹۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۲
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور به شایستگی نمایندگی ملت ایران در سازمان ملل را به عهده داشت، گفت: نقش نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی ایران در شکستن هیمنه غرب قابل انکار نیست.
چرا سفر امسال رئیس‌جمهور به نیویورک متفاوت بود؟به گزارش خبرداغ،حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: امسال شاهد یکی از متفاوت‌ترین سفرهای روسای جمهوری نظام جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل در نیویورک بودیم چراکه سفر رئیس جمهور و هیئت همراه در شرایطی رخ داد که ایران یک بحران و فتنه بزرگ چند لایه را از سر گذارند؛ هدف از راه اندازی اغتشاش در کشور که به بهانه فوت یک دختر خانم کلید خورد، به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی، راه اندازی جنگ داخلی، تجزیه کشور و نابودی زیرساخت‌ها و بنیان زندگی تک تک شهروندان ایرانی بود.

وی ادامه داد: فراموش نکرده ایم که چگونه نظام رسانه‌ای جهانی در اختیار غربی ها مخصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی، یکپارچه علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران وارد عمل شدند. حجم پیام هایی که علیه ایران تولید شد از حجم پیام هایی که بلوک غرب در طول جنگ سرد علیه بلوک شرق منتشر کرد، بیشتر بود به طوری که ظرف چند ماه، بیش از نیم قرنی که علیه بلوک شرق تبلیغات منفی کردند، علیه ایران اسلامی فعالیت کردند.

نماینده فلاورجان در مجلس یادآور شد: از تریبون های بین المللی تا سلبریتی ها و بازیگران معروف آمریکایی و اروپایی تا رسانه های تصویری، کاغذی و فضای مجازی یکپارچه علیه جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شدند. تمام سیاستمداران غربی در کنار سران رژیم صهیونیستی با شدتی قوی‌تر از قبل توپخانه تبلیغاتی‌شان فعال بود. در داخل هم گروههای حرفه ای و آموزش دیده در مراکز جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی میدان دار اغتشاشات شدند با این هدف که این بار کار را تمام کنند. حجم تبلیغات چنان وسیع بود که حتی برخی افراد، شخصیت‌ها و گروه‌های صادق در داخل و در خارج از کشور را به تردید انداخت که چه خبر است؟ اهمیت سفر آیت الله رئیسی به نیویورک دقیقا از این وضعیت ناشی است یعنی اگر چه غرب در میدان شکست خورد اما هنوز توپخانه تبلیغاتی‌شان به شدت فعال است. روال هم اینگونه است که غرب می پرسد و بقیه باید پاسخ بدهند.

وی افزود: با توجه به چنین شرایطی، امسال بحث آزادی زنان و ادعای نقض حقوق زنان در ایران در مرکز تبلیغات قرار داشت، موضوعی جذاب و فریبنده که اگر مراقب و هوشیار نباشیم به سادگی به زانو در خواهیم آمد؛ خوشبختانه آقای رئیسی و سایر مقامات و فعالان و دست اندرکاران دیپلماسی کشور با اطلاع دقیق از ذات این تاکتیک تبلیغاتی موفق شدند با یک برنامه درست و حسابی موازنه را در نیویورک علیه غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی تغییر جهت دهند؛ این حرف بدون پشتوانه نیست و استدلال روشنی دارد. اینکه آقای رئیسی در نیویورک برای اولین بار بصورت واضح و صریح بحث کشتار زنان و کودکان در آمریکا را مطرح کرد و یا اعلام کرد آمریکا بزرگترین زندان زنان و مادران در جهان است. اینها حرف های مستندی است که جای انکار ندارد و البته کمتر به آن پرداخته می شود.

موسوی لارگانی یادآور شد: تیم های حرفه ای رسانه ای در نیویورک کمین کرده بودند تا با طرح شبهه در خصوص حقوق زن در ایران، نظام جمهوری اسلامی را در گوشه رینگ گرفتار کرده و سپس ماهی مراد خود را از آبی که قبلا گل آلود کرده و می‌خواستند گل آلودتر هم کنند، بگیرند اما نمی دانستند دستشان برای محافل و مراکز رسمی ایران رو شده و انتظار نداشتند آقای رئیسی به دام این برنامه تبلیغاتی نیفتاد و با طرح مستنداتی قوی از جمله در باب نقض حقوق زنان در آمریکا، تروریسم دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، نقض قراردادهای بین المللی از جمله توافق هسته ای و گروگان گیری دولتی آمریکا، فضای تبلیغاتی یکسویه علیه ایران را بشکند.

وی با بیان اینکه نقطه موفقیت رئیس جمهور از همین نقطه ناشی می شود، افزود: این عملکرد درس دیپلماتیکی برای کشورهای کمتر توسعه یافته است که عادت کرده اند همیشه در مقام پاسخگویی به سران غرب و رسانه های غربی باشند. رفتار آقای رئیسی در مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران دقیقا عمل کردن به یکی از اهداف انقلاب اسلامی دائر بر تلاش برای محو نظام سلطه در جهان است که همواره مورد تاکید امامین انقلاب بوده و هست. آقای رئیسی بدرستی تبیین کرد که نظم جدیدی در حال شکل گیری است و مدعی بودن غرب با کارنامه مردودش به افول گراییده است. بدون شک نقش نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی ایران در شکستن هیمنه غرب قابل انکار نیست و آقای رئیسی به شایستگی نمایندگی ملت ایران در مقر سازمان ملل را عهده دار شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: