کد خبر: ۹۵۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۶
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تنوع شرکت کنندگان در دیدار امروز مقام معظم رهبری حاکی از آن است که در جنگ فرهنگی با دشمن باید همه با یکدیگر متحد و یکپارچه بوده و به دشمن نشان دهیم که ما همان مردم آغاز انقلاب هستیم.

محمدصالحی: تنوع شرکت کنندگان دیدار با رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس پیام داردبه گزارش خبرداغ، حسین محمدصالحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور اقشار مختلف در دیدار امروز مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در سالگرد دفاع مقدس قطعا این دیدار اهمیت ویژه‌ای دارد. تنوع شرکت کنندگان در این دیدار قصد دارد یک موضوعی را به گوش برساند. در آغاز انقلاب دشمنان ما سرتاپا مسلح شدند و خواستند انقلاب اسلامی را ساقط کنند، اما دلاورمردی مردم، جوانان، نوجوانان، ارتشی‌ها، بسیجی‌ها و نیروهای مسلح دشمن را به عقب راند و ثابت کردیم که در راه دفاع از ارزش های خود لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد. دیدار امروز مقام معظم رهبری قطعا این پیام را خواهد داشت که درست امروز ما جنگ سخت و رو در رو در پیش نداریم اما دشمن به شکل های دیگر در جهت ضربه زدن به فرهنگ و ارزش های نظام اسلامی در تلاش است.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هر روز باید سنگرهای خود را مستحکم‌تر کنیم. درست است که سنگر عوض شده است، اما این توان و تجارب گذشته را باید در کنار توانایی‌هایی که امروز به دست آورده ایم، قرار دهیم. اگر دشمن این بیم را دارد که از رودررویی با ما ضربه خواهد خورد، باید در همه سنگرها اینگونه باشد. باید تلاش کنیم تا فرهنگ و ارزش‌های اسلامی را حفظ کنیم.

وی اکید کرد: باید هوشیار و بیدار باشیم که مبادا دشمن با تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف به ما ضربه ای وارد کند. امروز کار بسیار سخت‌تر و دشوارتر است. در این جنگ فرهنگی باید همه با هم متحد و یکپارچه باشیم تا دشمن بفهمد ما همان مردم آغاز انقلاب و دوران دفاع مقدس هستیم. همه افرادی که در در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، امروز هم به نوعی هستند. همه جوانان و نوجوانان ما به تاسی از مقام معظم رهبری و رزمندگان دوران دفاع مقدس در جهت حفظ ارزش های انقلاب پایدار و مقاوم ایستاده اند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: