کد خبر: ۹۵۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۵۰
نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت سخیف و زشت نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روشنگری برای مردم بود که مراقب باشند و فریب رفتارها را نخورند.

موسوی‌لارگانی: حرکت سخیف نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روشنگری برای مردم داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه عفاف و حجاب (تعیین مهلت آزمایشی) ضمن قدردانی از صحبت‌های رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: حرکت سخیف و زشت نماینده رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش صهیونیستی بیانگر دخالت های بی مورد در کشور اسلامی ایران و برخی کشورهای دیگر است.

وی ادامه داد: تعزیه گردان اغتشاشات سال گذشته و سال های دیگر، رژیم صهیونیستی و کودک کش اشغالگر قدس و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این حرکت روشنگری برای مردم بود که مراقب باشند و فریب رفتارها را نخورند؛ ملت ایران روی پای خود ایستاده و بیش از ۴۴ است که نه به غرب و شرق و اروپا و سایر کشورهایی می گوید که قصد دخالت در امور ایران دارند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: