کد خبر: ۹۵۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۷۹
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از وقوع حریق سنگین در کارگاه تولید تشک خبر داد.

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید تشک/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از وقوع حریق سنگین در کارگاه تولید تشک خبر داد.

آتشپاد دوم مهدی مرادیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۳۰(دوشنبه، ۲۰ شهریور)حریق سنگین کارگاه تشک بافی واقع در خیابان کوهسار به سمت کشتارگاه قدیم به ستاد فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر گزارش شد.

وی افزود: مأموران امدادی از ایستگاه‌های چهارگانه آتش‌نشانی خمینی‌شهر به همراه آتش‌نشانان اصفهان؛ نجف‌آباد؛ درچه و اصغرآباد با چند دستگاه اطفائیه سنگین به محل حادثه اعزام و با تلاش ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای حریق را اطفاء کردند.

مرادیان اضافه کرد: در این عملیات ۱۲ دستگاه اطفائیه سنگین به همراه ۴ دستگاه آبرسان و یک دستگاه لودر خدمات موتوری شهرداری و ۳۵ آتش‌نشان حضور داشتند و علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید تشک/ عکس

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید تشک/ عکس

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید تشک/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: