کد خبر: ۹۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۱۳۲
یکی از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی فسا در استان فارس، ظهر روز شنبه ۱۸ شهریور درگذشت.

فوت ناگهانی یک دانشجوی پزشکی در فسابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : یکی از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی فسا در استان فارس، ظهر روز شنبه ۱۸ شهریور درگذشت.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن اعلام این خبر، یادآور شده است که علت مرگ این دانشجو از سوی مسئولان آن دانشگاه و دادستانی و حوزه انتظامی شهرستان فسا در حال بررسی است.

براساس این گزارش، پزشکی قانونی شهرستان بر اساس بررسی‌های اولیه زمان مرگ این دانشجو را حدود ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هجدهم شهریور ماه اعلام کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی فسا با اعلام تسلیت و همدردی به دانشجویان، دانشگاهیان و خانواده گرامی و بازماندگان این دانشجو اعلام کرده است که منتطر نتیجه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت فوت بوده و به محض کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر موارد را به اطلاع عموم و رسانه‌ها می‌رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: