کد خبر: ۹۵۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۱۴۲
بانک سپه در سومین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی، موفق به دریافت نشان‌ عالی پیشرفته و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این بانک در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) که عصر روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، با حضور روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته شد و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی به پاس زمینه سازی و اهتمام در ترویج مسئولیت اجتماعی در بانک سپه به دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک اهدا شد .

در متن لوح تقدیر و نشان سفیر مسئولیت اجتماعی خطاب به دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آمده است:

«به یقین سازمان متعهد و عامل به مسئولیت اجتماعی ، سازمانی پیشرو و سرآمد است که زمینه های ضروری برای تعالی و پیشرفت و موفقیت را مهیا ساخته است ؛ بر این اساس مدیران و سایر افرادی که در جایگاه های مختلف و در نقش سفیر مسئولیت اجتماعی به زمینه سازی برای اجرای آن اهتمام می ورزند شایسته قدردانی و تکریم هستند.

دبیرخانه جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با توجه به بررسی های میدانی ، اهتمام جناب عالی را در ترویج این امر مهم ارج می نهد و به پاس قدردانی ، نشان سفیر مسئولیت اجتماعی را به آن مدیر ارزش مدار و ارزش آفرین تقدیم می کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: