کد خبر: ۹۵۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
براگا حریف رئال مادرید و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا می‌باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: براگا حریف رئال مادرید و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا می‌باشد. ورزشگاه خانگی تیم براگا پرتغال دو جایگاه برای تماشاگران دارد. البته در پس‌زمینه یک طرف ورزشگاه می‌توانید منظره‌ای از شهر را ببینید و در طرف دیگر منظره‌ای از صخره وجود دارد. «ادواردو سوتو دمورا» به خاطر طراحی این ورزشگاه، برنده جایزه پولیترز در حوزه معماری شد.

 
 

تصویری از ورزشگاه مخوف حریف رئال در لیگ قرمانان

 

این ورزشگاه درون یک صخره ساخته شده است. استادیو مونیسیپال براگا که ساکنین شهر براگا در کشور پرتغال آنرا به نام گودال میشناسند، یک شاهکار معماری به شمار می رود. این ورزشگاه که برای میزبانی رقابت های یورو 2004 تاسیس گشته بود، دارای دو جایگاه عظیم 15000 نفری می باشد که از طریق میدانی به مساحت 5000 متر مربع که در زیر ورزشگاه قرار دارد قابل دسترسی اند.

 

تصویری از ورزشگاه مخوف حریف رئال در لیگ قرمانان

تصویری از ورزشگاه مخوف حریف رئال در لیگ قرمانان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: