کد خبر: ۹۵۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۸۷
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای لوکس خارجی خبر داد.

انهدام باند قاچاق خودروهای لوکس/ کشف ۲۰ خودروی چند ده میلیاردیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : سردار "محسن عقیلی" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران آگاهی پلیس فرودگاه های کشور به‌ منظور مبارزه قاطع و جدی با سرشاخه ها و باندهای سازمان یافته قاچاق با جدیت و تلاش شبانه روزی خود و همچنین انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای لوکس و کشف ۲۰ دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همکارانم پس از کشف یک دستگاه خودروی بنز اس ۵۰۰ در پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد که دارای پلاک جعلی بود موفق به دستگیری مالک خودرو و در پی آن شناسایی سایر اعضای باند شدند.

وی تصریح کرد: جاعل پلاک های خودرو نیز در یکی از استان های غرب کشور شناسایی و دستگیر شد.

سردار عقیلی گفت: یکی از اعضای اصلی این باند در یکی از استان های جنوبی شناسایی و مشخص شد خودروهای لوکس خارجی را پس از ورود با همکاری سایر اعضا باند به سایر استان ها انتقال داده است.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در پایان با قدردانی از زحمات کلیه همکاران که در این پرونده دخیل بوده اند، بیان داشت: اقدامات لازم جهت پیگیری پرونده در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: