کد خبر: ۹۵۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۷۰
عارف غلامی راهی برای بازگشت به استقلال نخواهد داشت.

بازیکن استقلال پشیمان شد؛ کاش همان پیشنهاد را قبول می‌کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : عارف غلامی راهی برای بازگشت به استقلال نخواهد داشت.

یکی از بازیکنان مطرحی که فعلا بدون تیم مانده عارف غلامی است. غلامی که مهره ثابت استقلال در چند سال اخیر بوده، گران ترین بازیکن این تیم در فصل قبل بود. با آمدن نکونام این بازیکن در لیست مازاد قرار گرفت و قراردادش تمدید نشد.

بعد از گذشت چند روز و با توجه به پادرمیانی بعضی‌ها و البته نیاز استقلال به اضافه کردن یک بازیکن جدید در خط دفاعی، مذاکراتی برای بازگشت غلامی انجام شد ولی این بازیکن حاضر نشد قراردادش را برای بازگشت به استقلال کم کند.

در نتیجه مدیران استقلال و نکونام هم قید این بازیکن را زدند. غلامی که مدعی شده بود با یک تیم خارجی توافق کرده و حتی پیش قرارداد هم امضا کرده، فعلا بدون تیم است و خبری از حضور او در تیم‌های خارجی هم نیست. آنطور که شنیدیم غلامی به چند نفر پیغام داد که حاضر است قراردادش را کم کند و به استقلال برگردد. با این حال دیگر راهی برای بازگشت وجود نداشت. سقف استقلال پر است و آن‌ها نمی‌توانند بازیکن جدیدی به تیمشان اضافه کنند. ممکن است با کم کردن مبلغ چند بازیکن و یا جدایی یکی دو بازیکن از استقلال ،جا برای خرید جدید باز شود.

با این حال آبی‌ها می‌خواهند تیمشان را در بخش تهاجمی تقویت کنند و نکونام قصد دارد مهاجم و یا وینگر خارجی به خدمت بگیرد. از همین رو خبری از بازگشت غلامی به استقلال نخواهد بود و این بازیکن باید به دنبال تیم دیگری برای خودش باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: