کد خبر: ۹۵۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۹۴
مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

مدافع حرم شاهچراغ تکاور ارتش شد+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: «فرزاد بادپا» توانست با حرکت قهرمانانه خود از ریختن خون‌های بی‌گناه زیادی در حرم مقدس حضرت شاه‌چراغ (ع) جلوگیری کند و به قولی با این کار ره صد ساله را یک شبه بپیماید و این خلاصه آن چیزی است که ما تلاش می‌کنیم در دوره‌های آموزشی به دانشجویان و نظامیان بیاموزیم.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا نیز در این جلسه گفت: جای بسی خوشحالی است که قهرمان واقعی ما بادپا زمانی را به عنوان سرباز در ارتش و مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا گذرانده است، چرا که حرکت جوانمردانه ایشان و آنچه را که در عمل اجرا کرد همان درسی است که باید هر نظامی بیاموزد و با شجاعت و رشادت حافظ دین و کشور خود باشد.

 

مدافع حرم شاهچراغ تکاور ارتش شد+ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: