کد خبر: ۹۵۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۷۶
روز شنبه 28 مرداد مرد جوانی در یکی از محلات مرودشت دو مرد و یک زن از بستگانش را با سلاح کلت کمری به قتل رساند و متواری شد

قاتل سابقه دار 3 نفر را در یک روز کشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران:روز شنبه 28 مرداد مرد جوانی در یکی از محلات مرودشت دو مرد و یک زن از بستگانش را با سلاح کلت کمری به قتل رساند و متواری شد

سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت درتشریح جزئیات این ماجرا گفت: با اعلام این خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت قرارگرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد. این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه‌روزی فرمانده انتظامی شهرستان، مأموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر کنند و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز کشف کردند.
وی درباره سوابق متهم نیز خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این متهم 26 ساله و استعلام سوابقش مشخص شد که او در سال 1396 نیز یکی از بستگان دورش را به خاطر اختلاف به قتل رسانده بود اما با پرداخت دیه و جلب رضایت اولیای دم بعد از چند سال از زندان آزاد شده بود.
سرهنگ زینلی اضافه کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که او چند ماه قبل قطعه زمینی را به یکی از دوستانش فروخته بود و بر سر دریافت پول زمین با او به اختلاف خورده است.
اما روزی که برای تسویه حساب و حل اختلاف مالی بر سر زمین معامله شده در قبرستان مرودشت قرار گذاشتند پس از آنکه نتوانستند اختلافشان را حل کنند کارشان به درگیری کشید و متهم با اسلحه گرم دوستش را به قتل رساند و بعد هم با خودرو دوستش از محل متواری شد.
متهم در ادامه به خاطر اختلاف خانوادگی که با برادر 25 ساله‌اش و خواهرزن 24 ساله او داشت به خانه آنها رفت و هر دو را با شلیک گلوله به قتل رسانده و به یکی از روستاهای مرودشت رفته و مخفی شد که مأموران پلیس با تلاش بی‌وقفه موفق شدند محل اختفای او را ردیابی و از آنجا که وی مسلح بود و بیم آن می‌رفت که به اهالی روستا آسیبی وارد شود در نیمه‌های شب و زمانی که خطر کمتری مردم روستا را تهدید می‌کرد متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند. متهم پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی تحویل داده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: