کد خبر: ۹۵۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۱۰
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت حمل‌ونقل بین شهری در کشور انتقاد کرد.

انتقاد نماینده اصفهان از وضعیت حمل‌ونقل بین‌شهریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مهدی طغیانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل بین شهری اسفناک است، اظهار کرد: روزگاری با داد و فریاد دنبال مسافر می گشتند اما امروز، مردم نیازمند آشنا و رابطه برای تهیه یک بلیت اتوبوس هستند.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی و سازمان تنظیم بازار با سیستم حمل و نقل مسافران شهری چه کار کرده‌اند؟ چرا هزینه تمام شده واقعی در تعرفه گذاری موردنظر قرار نمی‌گیرد؟ متاسفانه با قیمت‌گذاری دستوری این بخش زمین‌گیر شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که در آستانه اربعین قرار داریم اما مشکلات حل نشده است، در مورد این مشکل بارها تذکر داده ایم اما اقدامی انجام نمی‌شود. مردم در این رابطه از ما توقع دارند زیرا حمل و نقل مسافری کشور زمین گیر شده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: