کد خبر: ۹۵۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۰
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خواستار تشدید مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.

نقدعلی: مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز تشدید شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ اظهار کرد: حادثه تروریستی شاهچراغ برای دومین بار، نشان دهنده خوی استکبار و سگان قلاده بر گردن یعنی داعش است، اما ایثار و فداکاری جوان رشید داخل حرم فرزاد بادپا را رقم زد که به استقبال شهادت رفت و تروریست حرامی را خلع سلاح و مهار کرد. این حماسه که الگوی دیانت و شهامت می‌باشد، نشان دهنده آن است که علی رغم تمام تبلیغات سوء دشمن، هنوز هزاران جوان پای کار انقلاب و اسلام هستند.

وی در تذکر دیگری به رئیس جمهور گفت: تقاضا داریم با آزادسازی ۶ میلیارد دلار منابع ارزی، آثار این آزادسازی در معیشت مردم به صورت عام و در معیشت روزانه مردم به صورت خاص ملموس باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین درباره به شهادت رسیدن تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی در روزهای اخیر عنوان کرد: تقاضا داریم در کمیسیون تخصصی، قانون مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز تشدید شود و از سوی دیگر دولت و نیروی انتظامی امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: