کد خبر: ۹۵۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۰۶
رییس‌کل بانک مرکزی گفت: نقدینگی کاهش یافته، فروش نفت افزایش داشته و همه اینها دلایل بنیادی برای این است که نرخ ارز قابل کنترل است و کنترل خواهد شد.

پیش‌بینی رییس‌کل بانک مرکزی درباره قیمت ارز، مسکن، خودرو و تورم/ فنر قیمت‌ها در می‌رود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، محمدرضا فرزین درباره وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: برنامه ما برای امسال درباره کاهش نرخ رشد نقدینگی، رسیدن به ۲۵ درصد است.

فرزین بیان کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۵ درصد کاهش داشته و اثر آن را در بازارهایی از جمله مسکن و خودرو می‌بینید.

وی عنوان کرد: در ماه گذشته نرخ رشد تورم ماهانه کالا به صفر درصد رسید و البته برخی کالاها رشد خوبی نداشت‌ و نرخ تورم ماهانه کاهش یافته و رو به کنترل است‌.

رییس‌کل بانک مرکزی درباره نقدینگی تصریح کرد: اینکه برخی یک فنر مجازی ایجاد کرده‌اند و می‌گویند این نرخ خواهد پرید، عجیب است.

فرزین متذکر شد: نقدینگی کاهش یافته، فروش نفت افزایش داشته و همه اینها دلایل بنیادی برای این است که نرخ ارز قابل کنترل است و کنترل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: