کد خبر: ۹۵۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۰۷
باشگاه آرسنال در نقل و انتقالات ناخواسته برای ستاره ایرانی مشتری پیدا کرد.

کمک آرسنال به طارمی برای انتقال به سری آبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سایت «فوتبال ایتالیا» خبر داد آرسنال پیشنهاد جدید باشگاه موناکو با مبلغ ۴۰ میلیون یورو برای فولارین بالوگون را رد کرد، بنابراین اینتر به جایگزین ارزانتر یعنی مهدی طارمی از باشگاه پورتو روی آورد.

پیرو آوسیلیو، مدیر ورزشی نراتزوری در مصاحبه با سایت Sport Mediaset تایید کرد که بالوگون تنها مهاجمی نیست که آنها در بازار نقل و انتقالات دنبال می کنند.

موناکو پیشنهاد خود را برای بالوگون به ۴۰ میلیون یورو افزایش داده و این نیز توسط آرسنال رد شده است. این بدان معناست که قیمت کمتر از ۵۰ میلیون یورو برای جذب این ستاره آرسنال قابل مذاکره نیست و اینتر نمی تواند این رقم را پرداخت کند. در نتیجه طارمی گزینه اول اینتر شد.

در عوض اسکای اسپورت ایتالیا پیشنهاد می‌کند که تیم سری آ به سمت جایگزین دیگری برمی‌گردد که بسیار ارزان‌تر خواهد بود. باشگاه پورتو برای جدایی طارمی که به تازگی ۳۱ ساله شده و به ماه های پایانی قراردادش نزدیک می شود، ۳۰ میلیون یورو درخواست کرده است.

تاتنهام نیز در صورت انتقال هری کین به بایرن مونیخ به دنبال جذب طارمی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: