کد خبر: ۹۵۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۶
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان مازندران امروز و در سال افزایش تولید زیر ضربه قرار گرفته است.

نماینده ساری: دستورات رئیس جمهوری به مازندارن عملیاتی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، با بیان اینکه «از تلاش دولت سیزدهم به خصوص در حوزه سیاست خارجی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط موثر با کشورهای همسایه و غرب آسیا تشکر و قدردانی می‌کنم»، اظهار کرد: بی تردید این اقدام یکی از موثرترین اقدامات در حوزه اقتصادی است و اگر ایران عزیز در این منطقه حساس ایفای نقش نکند،  دشمنان بی رحم چه کارها که نخواهند کرد.

 وی با تقدیر و تشکر دولت و نمایندگان مجلس برای ارائه و تصویب لایحه منطقه آزاد اقتصادی مازندران، خواستار سفر هیئت دولت  به استان مازندران شد.

این نماینده مجلس گفت: استان مازندران که بخش مهمی از محصولات غذایی کشور، بیش از یک میلیون تن برنج، سه و نیم میلیون تن مرکبات، ۲۵ درصد پروتئین‌ سفید از جمله  مرغ و ماهی را تامین می‌کند، امروز و در سال افزایش تولید زیر ضربه قرار گرفته است. ده‌ها تن برنج تولیدی سال گذشته در اختیار کشاورزان و شالیکوبی کاران قرار دارد؛ این در حالی است که تولید محصول جدید وارد بازار گردیده است و متاسفانه عدم نظارت بر واردات برنج پیش از نیاز، مزید بر این مشکل گردیده است.

زارعی همچنین با انتقاد از انجام نشدن اقدامات موثر در زمینه تحقق دستورات رئیس جمهوری در سفر او به استان مازندران، خواستار عملیاتی شدن دستورات رئیس جمهوری شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: