کد خبر: ۹۵۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۹۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و مطرح شدن طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شد.

پاک مهر: اجازه ندهیم بازنشستگان از زندگی هم بازنشسته شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سیدمحمد پاک مهر در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در تذکری گفت: از هیأت رئیسه مجلس درخواست دارم به مطالبه بازنشستگان عزیز پاسخ مثبت بدهند؛ چه زمانی قرار است طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس مطرح شود؟

نماینده مردم بجنورد، جاجرم و سملقان تاکید کرد: بازنشستگان از کار بازنشسته شده‌اند، اجازه ندهیم در این شرایط سخت اقتصادی، از زندگی هم بازنشسته شوند؛ انصاف نیست نسبت به وضعیت این افراد که سال‌ها به نظام خدمت کرده‌اند، بی‌تفاوت باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: از هیأت رئیسه مجلس تقاضا داریم رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت را در دستور کار قرار دهد چراکه بسیاری از نیروها چشم انتظار هستند؛ این افراد کسانی هستند که با کمترین دریافتی بیشترین خروجی را برای کشور دارند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: