کد خبر: ۹۵۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۷
سخنگوی وزارت خارجه گفت: همانطور که نخست وزیر عراق اعلام کرده است بخشی از مطالبات ایران به کشور ثالث منتقل شده و برنامه انتقال بخش دیگری از مطالبات به کشور ثالث در برنامه دولت عراق قرار دارد و ما منتظر دولت عراق خواهیم بود.
ایران همچنان منتظر عراق برای دریافت پول است/ آمریکا کارشکنی می‌کندبه گزارش خبرداغ، رصد اخبار نوشت: سخنگوی وزارت خارجه گفت: همانطور که نخست وزیر عراق اعلام کرده است بخشی از مطالبات ایران به کشور ثالث منتقل شده و برنامه انتقال بخش دیگری از مطالبات به کشور ثالث در برنامه دولت عراق قرار دارد و ما منتظر دولت عراق خواهیم بود.

ناصری کنعانی در نشست امروز خبری گفت: در خصوص نحوه دسترسی ایران مسئله فنی و تخصصی است و طبیعتا جمهوری اسلامی برای دستیابی به منابع مالی خودش از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و این مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دولت آمریکا است و کشور آمریکا به دنبال لطمه زدن به روابط دو کشور ایران و عراق است اما دولت عراق این تمایل و اهتمام را نشان داده که به دنبال انتقال مطالبات ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: