کد خبر: ۹۵۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۲۱۷
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پیرو انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی با موضوع تغییر نام ایستگاه ارم سبز، اعلام کرد که نام این ایستگاه تغییر نکرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پیرو انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی با موضوع تغییر نام ایستگاه ارم سبز، اعلام کرد که نام این ایستگاه تغییر نکرده است.

 
 

عکس تابلویی در متروی تهران که مسافران را به دردسر انداخت

 

با توجه به افتتاح ایستگاه علامه جعفری و تغییر ایستگاه پایانی، تابلوهای مسیریابی در خط ۴ مترو از ارم سبز به علامه جعفری تغییر کردند؛ در تمام خطوط مترو به منظور انتخاب سکوی درست نام ایستگاه پایانی در تابلو های مسیریابی ذکر می‌شود که طبیعتاً پس از افتتاح ایستگاه علامه جعفری در انتهای غربی خط ۴ باید نام درج شده در تابلوهای راهنمای مسیر از ارم سبز به علامه جعفری تغییر می‌کرد.

 

ایستگاه علامه جعفری در حال حاضر آخرین ایستگاه فعال بخش غربی خط ۴ متروی تهران است. البته قرار است که بخش غربی خط ۴ با بهره‌برداری از ایستگاه‌های آیت‌الله کاشانی و چهارباغ گسترش پیدا کند با این وجود فعلاً آخرین ایستگاه این خط در بخش غربی، ایستگاه علامه جعفری است و این تغییر نام در تابلوهای مسیریابی به معنای نام‌گذاری ایستگاه ارم سبز به نام علامه جعفری نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: