کد خبر: ۹۵۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۹۱
جواد نکونام تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکن عراقی تازه‌وارد خود در نظر گرفته و علاقه‌مند به استفاده از او در هفته اول لیگ برتر است.

برنامه ویژه نکونام برای خرید جدید استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: جواد نکونام تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکن عراقی تازه‌وارد خود در نظر گرفته و علاقه‌مند به استفاده از او در هفته اول لیگ برتر است.

منتظر محمد هافبک عراقی تازه وارد استقلال در تمرینات این تیم حضور یافته و کار خود را جلو می‌برد. او با وجود اینکه کمی دیر به تمرینات استقلال اضافه شده از نظر جسمانی شرایط مناسبی دارد.

هافبک عراقی استقلالی‌ها از کوران مسابقات در کشورش به استقلال آمده و شرایط خوبی دارد اما با توجه به عدم هماهنگی با تیم کمی عقب تر از سایر بازیکنان است.

در چنین شرایطی جواد نکونام علاقه‌مند است تا از هافبک عراقی تیمش در بازی هفته اول مقابل نفت آبادان بهره ببرد. از این رو او به دستیارانش اعلام کرده تا تمرینات ویژه‌ای را برای منتظر محمد در نظر بگیرند تا او شرایط بهتری پیدا کند.

این بازیکن عراقی به احتمال فراوان روز چهارشنبه همراه کاروان استقلال به آبادان سفر می‌کند و در کنار آبی‌پوشان خواهد بود. شاید حتی نکونام از وجود او در ترکیب تیم هم استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: