کد خبر: ۹۵۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۹۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش استان سیستان و بلوچستان با تدبیر و مدیریت به دست خواهد آمد.

نماینده زاهدان: آرامش با تدبیر به سیستان و بلوچستان برمی‌گرددبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: آقای رئیسی وقتی رئیس جمهور شد، دولتی را تحویل گرفت که گفتند خزانه‌اش خالی است و در ۲ سال اول هم سعی کردند که بدهی‌های دولت قبل را بدهند و دیپلماسی خارجی را فعال کنند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: طی دو سال گذشته نطقی نداشتم چون منتظر بودن ببینم که دولت آقای رئیسی برای مردم و سفره و مشکلات آنها چه کاری را انجام می‌دهند؛ سفرهای آقای رییس جمهوری به استان‌ها و ارتباط با مردم خوب است اما وقتی ارزشمند است که بعد از سفرها مشکلاتی از مردم حل شود.

این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت توجه به حقآبه سیستان و با تاکید بر این‌که «یکی از مطالبات جدی مردم مشکل آب است»، هم‌چنین اشتغال و بکارگیری نیروهای غیر بومی را از جمله مشکلات حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و خواستار برطرف شدن مشکلات معلمان حق‌التدریسی و خرید خدمت، پاداش پایان خدمت نیروهای دستگاه‌های اجرایی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین شد.

وی با طرح این پرسش که چرا آقای رئیسی سفر دوم خود را به استان سیستان و بلوچستان انجام نمی‌دهند؟ گفت: باید با تدبیر و مدیریت و مشکلات استان را واقعاً حل کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به آمار شهدای نیروهای انتظامی در استان سیستان و بلوچستان و تشییع در دیگر شهرها خاطرنشان کرد که با مدیریت می‌توان این آمار را کاهش داد.

شهریاری تاکید کرد: از رئیس جمهوری می‌خواهیم که شخصاً خودش وارد کار شود؛ چراکه برخی مواقع ایشان دستور خوبی می‌دهند اما زیرمجموعه مشکلات را حل نمی‌کنند. انتظار داریم آقای رییس جمهوری برای حل مشکلات موجود اقدام جدی به عمل آورد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: