کد خبر: ۹۵۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۸۹
باشگاه استقلال در تلاش است مدافع راست مس کرمان که به تیم امید هم دعوت می شود را به خدمت بگیرد.

ردپای یامگا در پیشنهاد استقلال به یک ملی‌پوشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: باشگاه استقلال در تلاش است مدافع راست مس کرمان که به تیم امید هم دعوت می شود را به خدمت بگیرد.

سامان تورانیان مدافع راست تیم مس کرمان که به تیم امید هم دعوت شد، یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام است و اگر باشگاه استقلال موفق به دریافت رضایتنامه او شود به زودی به تهران سفر می کند تا با حضور در کمپ حجازی از این پس با استقلالی ها تمرین کند.

دلیل تلاش باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن این است که کوین یامگا به یک خط جلوتر منتقل شده و از این پس فقط در پست وینگر بازی خواهد کرد؛ در نتیجه نکونام می خواهد یک ذخیره خوب و مطمئن برای صالح حردانی داشته باشد تا در صورت مصدومیت و محرومیت این بازیکن با کمبود در پست دفاع چپ روبرو نشود.

یامگا فصل گذشته در پست مدافع راست برای استقلال بازی می کرده و زننده ۸ گل برای آبی ها بوده اما در صحبت هایی که با جواد نکونام داشت، از وی خواست که از این پس از او در پست وینگر راست بهره ببرد. با این جابه جایی صالح حردانی دوباره تبدیل به مهره ثابت استقلال در پست دفاع راست می شود و در صورت جذب سامان تورانیان، این بازیکن به عنوان ذخیره روی نیمکت خواهد نشست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: