کد خبر: ۹۵۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۱
یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.

طارمی گزینه‌ای برای تکمیل پازل منچستریونایتدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.

باشگاه منچستریونایتد پس از به خدمت گرفتن میسون ماونت هافبک چلسی و آندره اونانا دروازه‌بان اینتر، حالا با آتالاتتا بر سر به خدمت گرفتن راسموس هویلون برای تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ به توافق رسیده و در آستانه عقد قرارداد رسمی با این مهاجم دانمارکی است اما منچستری‌ها که تیم‌شان در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل نشان داده که یکی از اصلی‌ترین مشکلاتش گلزنی است، معتقد هستند که جذب هویلون به تنهایی نمی‌تواند مشکل خط حمله این را حل کند و باید به فکر راه‌حلی دیگر هم باشند.

الکس جیمز فوتبال‌نویس روزنامه «منچستر ایونینگ نیوز» در گزارشی برای این نشریه نوشت؛ «باشگاه منچستریونایتد با آتالانتا برای انتقال راسموس هویلون دانمارکی به توافق رسیده است اما این انتقال به تنهایی چوب جادویی را بر سر خط حمله قرمزها تکان نخواهد داد. مشکل مهاجم برای منچستریونایتد به خوبی ثبت شده است اما حتی خرید یک مهاجم جدید ممکن است مشکلات قرمزها را به طور کامل حل نکند.

اریک تن‌هاخ سرانجام تابستان امسال یک مهاجم نوک را به جمع شاگردانش اضافه می‌کند و در حالی که جذب هری کین از تاتنهام و ویکتور اوسیمن از ناپولی ممکن بود دور از دسترس باشد، منچستریونایتد با آتالانتا بر سر مبلغ (70 میلیون یورو) برای جذب راسموس هویلون به توافق رسید. این بازیکن 20 ساله تنها فصل گذشته به این باشگاه ایتالیایی ملحق شد اما در سری A نظرها را به خود جلب کرد.

پس از اضافه شدن آندره اونانا و میسون ماونت به ترکیب شیاطین سرخ، این آخرین نیاز نقل‌وانتقالات من‌یونایتد در این تابستان است. تن‌هاخ با اضافه کردن جو هوگیل مهاجم 19 ساله به ترکیب تیمش در بازی مقابل رئال مادرید در اردوی پیش‌فصل آمریکا، نیاز به جذب گزینه‌های هجومی در تیمش را برجسته کرد.

مارکوس رشفورد به عنوان بازیکن تعویضی مقابل رئال مادرید به میدان رفت و در حالی که جیدون سانچو و آماد دیالو می‌توانند نقش فالس ناین (مهاجم کاذبی که تمایل به بازی از خط میانی دارد) را ایفا کنند اما هیچ‌یک از این سه نفر در پست مهاجم نوک تخصص ندارند. با وجود تردید در مورد آمادگی آنتونی مارسیال برای بازی با توجه به سابقه آسیب‌دیدگی اخیر او، نیاز به جذب یک مهاجم ضروری است.

هویلون ممکن است هدف اصلی تن‌هاخ برای تقویت خط حمله‌اش باشد اما مهاجم دانمارکی آتالانتا به همان اندازه که بازیکن با پتانسیلی است اما ورود او به ترکیب منچستریونایتد به طور کامل مشکلات هجومی این تیم را حل نخواهد کرد. راسموس هویلون ممکن است در زمین خوب عمل کند و در لیگ برتر هم به راحتی به گل برسد اما این غیرواقعی است که انتظار داشته باشیم یک جوان تازه کار در اولین فصل حضورش در جمع شیاطین سرخ بیشتر بار گلزنی تیم را به دوش بکشد.

بنابراین منچستریونایتد با یک مشکل ثانویه در کنار مشکل اولیه بسیار واضحِ خود، مواجه است. امضای قرارداد با هویلون تضمینی برای این نیست که او مهاجم گلزنی همچون هری کین شود و به همین خاطر من‌یونایتد همچنان در خط حمله کمبودی حس خواهد کرد.

راه‌حل چیست؟ منچستریونایتد باید مهاجم دوم مقرون به صرفه‌ای را در بازار نقل‌وانتقالات پیدا کند تا گزینه دیگری را در خط حمله ارائه دهد، مثلاً مهدی طارمی یا اینکه سعی کند مارسیال را به فرم و شکل ایده‌آلش برساند.

انجام هیچ‌کدام از این دو کار آسان نخواهد بود. مارسیال تابستان امسال برای منچستریونایتد بازی نکرده است و تن‌هاخ محدودیت‌های این مهاجم فرانسوی را از نقطه نظر آمادگی جسمانی می‌داند. آنتونی مارسیال در آخرین سال قراردادش با منچستریونایتد است و آینده بلندمدت او همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و محدودیت‌های بودجه به این معنی است که جذب یک مهاجم دوم بسیار بعید به نظر می‌رسد و اضافه شدن یک بازیکن دیگر به خط میانی محتمل‌تر است.

بنابراین علامت سؤال برای منچستریونایتد باقی می‌ماند که آیا هویلون می‌تواند آنها را به سطح بعدی برساند؟ آیا رشفورد گلزنی‌های قهرمانانه فصل گذشته خود را تکرار خواهد کرد؟ آیا آنتونی، سانچو و ماونت می‌توانند از خط میانی گلزنی کنند؟

خرید یک مهاجم نوک جدید (اشاره به هویلون) مهم و حیاتی است اما ممکن است پازل تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ را کامل نکند.

مهدی طارمی که دراین گزارش از او به عنوان راه‌حلی برای تقویت خط حمله منچستریونایتد یاد شده، فصل گذشته در 51 بازی آمار 31 گل‌زده و 14 پاس‌ گل را از خود در تمامی رقابت‌ها برجای گذاشت و با 22 گل‌زده عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد. او در سه فصل اخیر آمار 80 گل‌زده و 49 پاس‌گل در 147 بازی را در این تیم پرتغالی از خود بر جای گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: