کد خبر: ۹۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۹۴
مسعود ریگی هافبک جدید پرسپولیس، یکی از بی سروصداترین خریدهای این تیم در تابستان بود.

خرید جدید پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی : مسعود ریگی هافبک جدید پرسپولیس، یکی از بی سروصداترین خریدهای این تیم در تابستان بود.

یکی از بی سر و صداترین خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات مسعود ریگی بود. هافبک سابق استقلال و سپاهان که کلا بازیکن بی حاشیه ای به حساب می آید در سکوت مطلق راهی باشگاه پرسپولیس شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد. ریگی در پرسپولیس جانشین کمال کامیابی نیا شد که به ذوب آهن پیوست. کمال در یکی دو فصل گذشته با توجه به بالا رفتن سنش و مصدومیت های زیادی که سراغش آمد، جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت و کمتر مورد استفاده قرار می گرفت. اتفاقی که قرار است برای خرید جدید پرسپولیس هم رخ دهد و یکی از جدیدترین یاغی های فوتبال ایران برای فصل پیش رو جایی در ترگیب اصلی پرسپولیس نخواهد داشت.

یحیی گل محمدی، ریگی را به عنوان جانشین کامیابی نیا به خدمت گرفت؛ هرچند ریگی هم بالای ۳۰ سال سن دارد و اختلاف سنی او با کامیابی نیا زیاد نیست، ولی به لحاظ بدنی از کاپیتان سابق قرمزها آماده تر است و می تواند در مواقع لزوم به پرسپولیس کمک کند.
میلاد سرلک هنوز سرباز نشده و امیدوار است با دعوت به تیم ملی و یا دانشجو شدن، سربازی اش را به تاخیر بیندازد و در پرسپولیس ماندنی شود. میلاد گزینه اصلی یحیی برای بازی در پست هافبک دفاعی است و مثل ۱۰ بازی آخر فصل گذشته، سروش رفیعی در کنار او قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب زوج میلاد و سروش که به هماهنگی خوبی هم با هم رسیدند در ترکیب اصلی پرسپولیس برای فصل جدید قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: