کد خبر: ۹۵۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۴۵۰
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به دولت‌های غربی فرصت داد تا با افراد هتاک قرآن کریم برخورد کند و اگر برخوردی صورت نگرفت ما یک تصمیم اساسی در این حوزه اتخاذ خواهیم کرد.

بدری: هتاکان قرآن کریم باید مجازات شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از صدیف بدری در گفت وگو با ایسنا ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم، بیان کرد: این رفتارها توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان اسلام است. خداوند متعال در  قرآن فرموده که حافظ قرآن بوده و هیچکس نمی تواند به آن دست درازی کند. ما مسلمانان نیز وظیفه ای داریم که با این رفتارها برخورد کنیم. دولت سوئد حتما باید با هتاک قرآن کریم برخورد کند. ما می خواهیم این افراد را به کشورهای اسلامی تحویل داده و ما خودمان آنها را مجازات کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر این کار  صورت نگرفت، وزارت امور خارجه باید موضع جدی نسبت به دولت سوئد اتخاذ کند. زمانی که آنها به اعتقادات ما توهین می کنند، چه ارزشی برای پیشرفت ما قائل هستند. از نظر بنده وزارت خارجه باید با برنامه ریزی به این حوزه ورود کرده و به این دولت‌ها فرصت دهد تا با فرد هتاک برخورد کنند. اگر برخورد صورت نگرفت ما یک تصمیم اساسی اتخاذ خواهیم کرد تا خدایی نکرده آنها احساس نکنند که ما در نقطه ضعف هستیم و مسامحه‌ای با آنها داریم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ترویج آموزه های قرآن کریم در مراسمات ماه محرم، بیان کرد: بالاخره آموزش قرآن، آموزش مفاهیم قرآن، ترجمه‌های قرآن در هیات ها و مراسم های عزاداری و سخنرانی ها دارای خیر هم برای این دنیا و هم برای آن دنیا است. لازم است که همه ما بیش از گذشته با قرآن مانوس شویم و مبلغان ما بیش از گذشته آموزه‌های این کتاب آسمانی را به جهانیان عرضه کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: