کد خبر: ۹۵۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
تعداد بازدید: ۳۱۲
مشکلات مالی استقلال یکی از مهم‌ترین دلایل عقب ماندن این تیم از پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : مشکلات مالی استقلال یکی از مهم‌ترین دلایل عقب ماندن این تیم از پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است.

استقلال پس از برگزاری فینال جام حذفی و ناکام شدن مقابل پرسپولیس به معنای واقعی کلمه با بحران مواجه شد و جدا از رفتن سرمربی و کناره‌گیری مدیرعاملش، مشکلات دیگری را نیز به چشم دید که همچنان تبعات آنها ادامه دارد. این تیم در عرصه نقل و انتقالات تا اینجای کار از پرسپولیس عقب افتاده و همین مسئله باعث ناراحتی تماشاگرانش شده است.

استقلالی‌ها در روزهای گذشته با آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی قرارداد بسته‌اند ولی شکل عقد قرارداد آنها هم در نوع خود جالب توجه است. مهرداد و آرمین با باشگاه استقلال توافق کردند و قطعاً رقمی هم که دریافت می‌کنند قابل توجه خواهد بود اما به واسطه حرمتی که برای جواد نکونام قائل هستند، حاضر شدند بدون دریافت قسط اول قراردادشان در تمرین حضور یابند و هر وقت همه نفرات اولین قسط مطالبات خود برای فصل جدید را دریافت کنند، این دو نفر نیز مانند بقیه دریافتی خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: