کد خبر: ۹۵۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۳۲۰
مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تنها ۴ باشگاه لیگ برتری در صورت اعلام سقف بودجه می‌توانند قراردادها را ثبت کنند.

پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال و پرسپولیس بسته استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تنها ۴ باشگاه لیگ برتری در صورت اعلام سقف بودجه می‌توانند قراردادها را ثبت کنند.

در خبرها آمده بود که پنجره نقل‌وانتقالات داخلی باشگاه استقلال به دلیل بدهی تبلیغاتی به سازمان لیگ بسته است. فرشید طاهری، مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این موضوع گفت: پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل اعلام رأی کمیته وضعیت بسته است و ریز آن را این کمیته می‌تواند اعلام کند.

وی در مورد اینکه آیا پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته است یا نه، تصریح کرد: پنجره نقل‌وانتقالاتی 4 تیم سپاهان، گل‌گهر سیرجان، ملوان انزلی و نساجی مازندران باز است و سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس بسته است. هر باشگاهی برای ثبت قرارداد بازیکنانش باید از کمیته وضعیت حکم بگیرد، در غیر این صورت قراردادها ثبت نخواهد شد.

مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان خاطرنشان کرد: به نسبت سال گذشته، تعداد شاکیان استقلال و پرسپولیس کمتر شده و سال به سال نیز بهتر خواهد شد. البته به شرطی که بدهی‌های جدید نرسد. ضمن اینکه، باشگاه‌ها باید تا 25 تیرماه در سامانه اعلام شده، سقف بودجه را اعلام کنند. سقف بودجه باشگاه‌ها بر اساس مصوبه هیئت مدیره و رئیس مجمع است. بنابراین، 4 تیمی که پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان هم باز است، باید در سامانه سقف بودجه را اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: