کد خبر: ۹۵۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۲
سخنگوی دولت درباره خبر نقض حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی پاسخ داد.

انتقاد سخنگوی دولت به رأی دیوان عدالت اداری درباره رئیس سازمان اداری و استخدامیبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا : سخنگوی دولت درباره خبر نقض حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی پاسخ داد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره خبر نقض حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی پاسخ داد.

سخنگوی دولت در این باره تاکید کرد: قانون و رویه حقوقی بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد و غیر دولتی در مناصب اجرایی را مجاز دانسته و رویه همیشگی دستگاه‌های مختلف اجرایی، تقنینی و قضایی بوده است.

وی افزود: در همین راستا انتصاب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد و غیردولتی بر اساس قانون صورت گرفته و مغایرتی با قوانین و مقررات ندارد.


بهادری جهرمی بیان داشت: دولت اقدامات حقوقی لازم را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای اعتراض به رأی اخیر دیوان عدالت اداری و اصلاح آن انجام داده است و منتظر بررسی نهایی از سوی قوه قضاییه هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: