کد خبر: ۹۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۱
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اعلام دستگیری مسافرکشی که با شگرد خوراندن آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی، از مسافران خود سرقت می کرد، از مردم خواست تا در صورت مورد سرقت قرار گرفتن با این شیوه، به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

شناسایی مسافر کش شیاد که آبمیوه آلوده به خورد مسافران می داد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،  البرز از پلیس البرز، سرهنگ " علی سلیمانی " اظهار کرد : درپی اعلام چند مورد سرقت اموال افراد نوجوان به شیوه خوراندن آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی توسط یک مسافرکش نما، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد این سارق با یک دستگاه سواری پراید ابتدا با سوار نمودن مسافران نوجوان و جلب اعتماد آنان، در مسیر به بهانه دوستی و تعارف آب میوه آغشته به مواد بی هوشی، به محض به خواب رفتن مسافران، اقدام به سرقت اموال و وجوه نقد آنان می کرد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ماموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در مخفیگاه خود در شهرستان کرج دستگیر کردند.

سلیمانی بیان کرد: متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در تحقیقات ماموران به جرم خود و به شیوه بی هوش کردن مسافران با آب میوه آغشته به مواد بی هوشی و سرقت اموال آنان تا کنون به چند فقره اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، افزود : برابر دستور بازپرس شعبه پنج بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ، تصویر بدون پوشش متهم جهت شناسایی و اعلام شکایت منتشر شده و شهروندانی که به این شیوه مورد تضرر قرار گرفته اند می توانند برای رسیدگی موضوع به پلیس آگاهی شهرآگاهی شهرستان ساوجبلاغ، خیابان مصلی، جنب فرمانداری مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: