کد خبر: ۹۵۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۱
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: طبعا هر فردی که دست به اقدام تروریستی زده و باعث ایجاد رعب و وحشت در مردم شود به سزای عمل خود خواهد رسید اما حادثه تروریستی شاهچراغ یک عامل برای هوشیاری ما به منظور نظارت و کنترل دقیق تر بر مرزهای کشور است.

سزای هر حمله تروریستی اعدام است/ باید نظارت دقیق‌تری بر مرزهای کشور اعمال شودبه گزارش خبرداغ ، علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ابعاد حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ و اعدام دوتن از عاملان این حادثه تروریستی، بیان کرد: بالاخره هر کسی دست به ترور ناجوانمردانه بزند باید به سزای اعمال خود برسد. حکم عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ قطعا اعدام بود. هر حمله تروریستی مسلحانه ای که باعث ایجاد رعب و وحشت در مردم به ویژه در اماکن مذهبی و مقدس شود، باید با آن همین طوری برخورد شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،در ادامه اظهار کرد: این افراد معلول هستند. ما باید علت اصلی را شناسایی کرده و جلوی آن بایستیم. به نظر می رسد بایستی نظارت دقیق تری بر مرزهای کشور اعمال شود. ورود اتباع خارجی به کشور باید حساب و کتاب داشته باشد. یک زمانی ما می گفتیم این افراد برای کار وارد کشور می شدند. آن موقع آمریکا دست به این شیطنت های علنی نمی زد اما امروز متاسفانه خود آمریکا و رژیم صهیونیستی شمشیر را از رو برای ملت ایران بستند، اتباع خارجی اکثرا کارگران زحمت کشی هستند اما در بین آنها ممکن است افراد مغرض نیز نفوذ کنند.

پاک فطرت تصریح کرد: لازم است وزارت کشور بر ورود افراد به کشور نظارت دقیقی داشته باشد. همه افراد باید با پاسپورت وارد کشور شوند. در هتل هایی که اقامت دارند نظارت شود. بنده شنیدم افرادی که حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را برنامه ریزی می کردند، در یکی از هتل های شیراز که نزدیک به حرم مطهر نیز بوده است، چندین روز اقامت داشتند و از داخل برنامه ریزی کردند. دستگاه های اطلاعاتی ما و وزارت کشور باید برنامه های خود را منسجم تر دنبال کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: