کد خبر: ۹۵۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۵۰۷
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: طی دو سال گذشته در حوزه ترور‌های شیمیایی شاهد توسعه این اقدامات بودیم که علیه رزمندگان محور مقاومت از جمله رزمندگان کشورمان انجام می‌شد؛ لذا در بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که دشمن از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند

سردار جلالی: دشمن از تکنولوژی جدید برای انجام ترور‌های شیمیایی استفاده می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سردار غلامرضا جلالی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه اختتامیه هشتمین همایش ملی پدافند شیمیایی در جمع خبرنگاران درباره حملات سایبری به زیر ساخت‌های شیمیایی کشور، گفت: ما در سال گذشته شاهد حملات سایبری توسط رژیم صهیونیستی به کشورمان بودیم که طی آن به زیر ساخت‌های شیمیایی کشور حملاتی صورت گرفت، اما با هوشیاری به موقع و انجام اقدامات لازم پدافند سایبری تقریبا تلاش‌های آن‌ها را توانستیم کنترل کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل درباره جمع آوری تجهیزات رایانه‌ای منافقین توسط پلیس آلبانی و تاثیر آن در کاهش حضور اعضای منافقین در فضای مجازی هم عنوان کرد: یکی از مراکز عملیات شناختی و رسانه‌ای علیه مردم ما مرکز منافقین در کشور آلبانی است؛ البته چهار مرکز دیگر نیز وجود دارد، اما با عملیات پلیس آلبانی علیه مقر منافقین در این کشور شاهد کاهش جدی حضور آن‌ها در این حوزه بودیم که این نشان داد سهم عمده‌ای از تلاش‌های شناختی علیه مردم کشورمان از محل یاد شده صورت می‌گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته در حوزه ترور‌های شیمیایی شاهد توسعه این اقدامات بودیم که علیه رزمندگان محور مقاومت از جمله رزمندگان کشورمان انجام می‌شد. لذا؛ در بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که دشمن از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند. البته بخش‌های تشخیصی کشورمان توانستند آن‌ها را شناسایی کنند و اقدامات لازم مقابله‌ای را هم انجام دهند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
0
باید جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان را به دنیا معرفی کنیم.

سرنوشت گروهک مزدور منافقین برای اپوزیسیون ملت ایران عبرت‌آموز باشد.
گروهک تروریستی منافقین با حمایت آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه تاکنون در مورد جنایت های گروهک تروریستی منافقین کوتاهی کردند چرا؟

گروهک تروریستی منافقین دشمن درجه یک ملت ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.

حرف شعار انقلاب از ابتدا تاکنون آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال ایجناست که پس دولت حسن روحانی همه جانبه با دشمن و شیطان مذاکره و همکاری کرده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.

مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد
آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است.
آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی ۸۴ درصد را ندارد.
دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است.
باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است.
حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند.
مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.
دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است.
«همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان

مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
سوال اینجاست که چرا آلبانی از سال 1360 تاکنون گروهک منافقین پناه داده است.
سوال اینجاست که چرا غرب از سال 1360 تاکنون گروهک منافقین پناه داده است.

از سال 1360 تاکنون گروهک منافقین سگ دست نشانده آمریکا و متحدانش هستند.
آمریکا و متحدانش، گروهک منافقین، تروریست های داعش و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: