کد خبر: ۹۵۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۹۳
یک رسانه آمریکایی گزارش داد که به گفته فرماندهان اوکراینی، نیروهای روسیه مواضع دفاعی مستحکمی بر سر راه سربازان اوکراین ایجاد کرده و در حال نابود کردن تسلیحاتی هستند که ناتو به اوکراین فرستاده است.

فرمانده اوکراینی: دفاع روسیه مستحکم و تسلیحات غربی در حال نابودی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک رسانه آمریکایی گزارش داد که به گفته فرماندهان اوکراینی، نیروهای روسیه مواضع دفاعی مستحکمی بر سر راه سربازان اوکراین ایجاد کرده و در حال نابود کردن تسلیحاتی هستند که ناتو به اوکراین فرستاده است.

ژنرال اولکساندر تارانافسکی، فرمانده نیروهای اوکراینی در جبهه جنوبی گفت که نیروهای مسلح روسیه مواضع دفاعی قدرتمندی در امتداد خط مقدم جنوبی برپا کرده‌ و با مین‌های زمینی و تسلیحات ضدتانک از مواضع خود دفاع می‌کنند.

او همچنین ضمن تایید نقش مهم تسلیحات غربی در قوای تهاجمی اوکراین، از جمله خودروهای زرهی، گفت که نیروهای روسیه مدام این تسلیحات و ادوات را هدف قرار می‌دهند.

این فرمانده ارشد اوکراینی گفت: نیروهای روسیه تجهیزات نظامی غربی را به طور ویژه هدف قرار می‌دهند. آن‌ها بر آن شده‌اند که تا می‌توانند خودروهای زرهی را نابود کنند. این اولویت نیروهای روس است.

بسیاری از ناظران جنگ اوکراین بر این باورند که ضدحمله کی‌یف که از ماه‌ها پیش رسانه‌های غربی به آن پرداخته بودند، سرعت پیشروی مطلوبی ندارد و تسلیحات ناتو در این نبردها در حال نابودی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: