کد خبر: ۹۵۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۱
بانک آینده با هدف حمایت از تولیدات داخلی، اشتغال‌زایی و کمک به خرید و تأمین خدمات و لوازم مصرفی با دوام مورد نیاز خانوار، نسبت به بازنگری مجدد در طرح «کارگشا» و افزایش پرداخت تسهیلات در قالب این طرح تا مبلغ 2,000,000,000 (دو میلیارد) ریال، اقدام کرده است.
سقف تسهیلات طرح «کارگشا» بانک ‌آینده افزایش یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک آینده با هدف حمایت از تولیدات داخلی، اشتغال‌زایی و کمک به خرید و تأمین خدمات و لوازم مصرفی با دوام مورد نیاز خانوار، نسبت به بازنگری مجدد در طرح «کارگشا» و افزایش پرداخت تسهیلات در قالب این طرح تا مبلغ 2,000,000,000 (دو میلیارد) ریال، اقدام کرده است.
تسهیلات طرح «کارگشا»، صرفاً به اشخاص حقیقی قابل‌پرداخت بوده و نرخ سود آن 23 درصد و نحوه بازپرداخت آن نیز به‌صورت اقساطی تا حداکثر 36 ماه تعیین شده است.
مشتریانی که پیش از این از امتیاز طرح «کارگشا» استفاده کرده‌اند، در صورتی‌که اقساط خود را به‌صورت منظم پرداخت کرده و جزء مشتریان خوش‌حساب باشند، می‌توانند در قبال اخذ تضامین جدید، به میزان مابه‌التفاوت مبلغ اصل تسهیلات قبلی با سقف مبلغ جاری (2,000,000,000 ریال) یک فقره تسهیلات جدید دریافت کنند.
مشتریان می‌توانند برای اطلاع بیش‌تر از شرایط دریافت این تسهیلات، به شعب بانک آینده در سراسر کشور، مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: