کد خبر: ۹۵۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۳۵۹
پویشی با عنوان «بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان استخدامی دیوان محاسبات کشور» در سامانه تعاملی فارس من ثبت شده که دیوان محاسبات در اطلاعیه ای به مطالبه پاسخ داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: پویشی با عنوان «بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان استخدامی دیوان محاسبات کشور» در سامانه تعاملی فارس من ثبت شده است. مخاطبان خبرگزاری فارس از سازمان دیوان محاسبات کشور درخواست دارند تکلیف داوطلبان آزمون استخدامی این سازمان را روشن کنند.

 

 

در متن این پویش نوشته شده: « ۳۰۰ نفر در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ قبول شدیم اما با گذشت یک و نیم سال و طی شدن تمامی مراحل استخدامی هنوز خبری از شروع به کار ما نیست. ۳۰۰ نفر را لطفا از بلاتکلیفی در بیاورید، کسانی هستند که از شغل قبلی خود استعفا داده‌اند و در این مدت سردرگم شدند واقعا از سازمانی مثل دیوان محاسبات که خود مسئول پیگیری بیت‌المال می‌باشد این انتظار نمی‌رفت که ۳۰۰ نفر انسان را معطل خود کند.»

 دوره های آموزشی پذیرفته شدگان از اول مرداد آغاز می‌شود

در همین راستا سازمان دیوان محاسبات کشور در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را ارائه کرد: پیرو برگزاری آخرین آزمون استخدامی این سازمان و دعوت از پذیرفته شدگان اولیه برای مصاحبه و گزینش و سایر تشریفات اداری و با توجه به تخصصی و فنی بودن ماموریت و رسالت های سازمانی دیوان محاسبات کشور و نیاز نیروی انسانی به آموزش های ویژه جهت ورود به کار، افراد پذیرفته شده در دوره های آموزشی تخصصی مدنظر دیوان محاسبات حضور خواهند یافت و بعد از آن جذب نهایی صورت خواهد گرفت.

نخستین گروه از پذیرفته شدگان برای گذراندن دوره های آموزشی فنی و تخصصی فراخوان شده اند و آموزش این افراد از اول مرداد سال جاری آغاز می‌شود تا بعد از اتمام این دوره مشغول به کار شوند؛ همچنین گروه دوم منتخبین آزمون نیز ابتدای مهرماه سال جاری دوره آموزشی خود را می گذرانند و بعد از آن مشغول به کار خواهند شد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: