کد خبر: ۹۵۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
در نشست جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و معاونین وی بنا شد تا با گرانفروشی بلیت هواپیما توسط برخی سایت‌ها برخورد شود.

تصمیم مجلس و دولت برای برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیمابه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نشست جمعی از نمایندگان و اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی برگزار شد و موضوع قیمت بلیت هواپیما در روزها و هفته‌های اخیر و کاهش تعداد بلیت‌ها و بحث تامین ارز موردنیاز شرکت‌های هواپیمایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  فارس، در تشریح این نشست گفت: در این جلسه تصمیم بر این شد تا با سایت‌های متخلف که اقدام به گرانفروشی در عرضه بلیت هواپیما به مسافران کرده‌اند، برخورد لازم صورت پذیرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه بنا بر این شد تا اقدامات لازم برای تامین ارز موردنیاز شرکت‌های هواپیمایی و پیگیری‌ها برای افزایش خدمات به مسافران انجام شود.

از ابتدای تابستان و با افزایش تقاضا برای استفاده از هواپیما، بلیت هواپیما در برخی مسیرها مانند مشهد و شیراز گران یا کمیاب شده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: