کد خبر: ۹۵۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۹۵
در شرایط کنونی که اقتصاد کشور با محدودیت‌های زیادی مواجه است و راه اندازی کسب و کارها بسیار سخت شده است، تسهیلات بانکی می تواند کمک شایانی در تسهیل و بهبود فضای کسب وکار نماید. بر این اساس بانک پارسیان با جمع آوری نقدینگی های سرگردان جامعه و اعطای تسهیلات سعی دارد نقش مهمی در گردش چرخه تولید و و رونق کسب و کار مردم ایفا نماید و موجبات کاهش بیکاری و راه اندازی یا گسترش کسب و کار ها را فراهم آورد. در همین راستا اقدام به ارایه تسهیلات ارزان قیمت به شرح و شرایط ذیل نموده است :

متقاضیان وام بدانند/ تسهیلات ارزان قیمت بانک پارسیان در جهت رونق تولید و کسب وکاربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در شرایط کنونی که اقتصاد کشور با محدودیت‌های زیادی مواجه است و راه اندازی کسب و کارها بسیار سخت شده است، تسهیلات بانکی می تواند کمک شایانی در تسهیل و بهبود فضای کسب وکار نماید. بر این اساس بانک پارسیان با جمع آوری نقدینگی های سرگردان جامعه و اعطای تسهیلات سعی دارد نقش مهمی در گردش چرخه تولید و و رونق کسب و کار مردم ایفا نماید و موجبات کاهش بیکاری و راه اندازی یا گسترش کسب و کار ها را فراهم آورد. در همین راستا اقدام به ارایه تسهیلات ارزان قیمت به شرح و شرایط ذیل نموده است :

 
تسهیلات اعتباری نوید پارسیان
بانک پارسیان امکان اعطای تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارها، شرکتها، اصناف،مشاغل حرفه ای (پزشکان، دندان‌پزشکان، وکلا و...) و هر واحد اقتصادی (تولیدی، خدماتی و بازرگانی) اشخاص حقیقی (بانوان خانه‌دار، سپرده‌گذار، موجران، کارمندان و حقوق‌بگیران ، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و ...) را با شرایط ذیل فراهم نموده است :
• دریافت تسهیلات با نرخ‌های مناسب تا سقف 23%، متناسب با سطح عملکرد مشتری
• مبلغ تسهیلات تا 4 برابر معدل حساب؛
• مدت بازپرداخت حداکثر تا پنج سال
تسهیلات اعتباری پژواک
بانک پارسیان به منظور دریافت تسهیلات ارزان، سریع و آسان، بدون سقف، بدون نیاز به ضامن و سپری شدن دوره انتظار، طرح اعتباری پژواک پارسیان را معرفی کرده است.
در این طرح متقاضیان می توانند با حفظ سرمایه‌ی اولیه و بهره‌مندی از سود آن، تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنید.
برای استفاده از این تسهیلات، کافیست با افتتاح سپرده ی بلندمدت یک ساله با نرخ سود 2% و توثیق آن تا پایان مدت تسهیلات، تسهیلاتی معادل 90% میزان سپرده با نرخ های توافقی مطلوب خود، با بازپرداخت تدریجی حداکثر 60 ماهه یا یکجا دریافت کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: