کد خبر: ۹۵۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۸۶
وزیر ارشاد گفت: بهار ۱۴۰۲ پررونق‌ترین بهار در حوزه فرهنگ و هنر بوده است. در این راستا، باید از اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست کشورمان تشکر کنم که با حضور پرنشاط خود در فعالیت‌های فرهنگی و هنری تجربه جدیدی برای آن در فصل بهار رقم زدند.

اسماعیلی: بهار ۱۴۰۲ پررونق‌ترین بهار در حوزه فرهنگ و هنر بودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز (چهارشنبه 7 تیرماه) در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در فصل بهار ۲۵ میلیون نفر از مردم ایران در برنامه‌های فرهنگی و هنری شرکت کردند که یک عدد بسیار خوب و غیر قابل مقایسه با همه ادوار گذشته است.

وزیر ارشاد تاکید کرد: بهار ۱۴۰۲ پررونق‌ترین بهار در حوزه فرهنگ و هنر بوده است. در این راستا، باید از اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست کشورمان تشکر کنم که با حضور پرنشاط خود در فعالیت‌های فرهنگی و هنری تجربه جدیدی برای آن در فصل بهار رقم زدند.

اسماعیلی از تصویب آیین‌نامه بند «ه» تبصره ۹ در هیات دولت خبرداد و افزود: این آیین نامه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی را موظف می‌کند تا یک درصد از هزینه‌های خود را با نظر کارگروهی که ذیل وزیر فرهنگ و ارشاد تشکیل می‌شود، هزینه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: