کد خبر: ۹۵۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۰
حسین سلاح ورزی استعفا از ریاست اتاق بازرگانی ایران را تکذیب کرد.

اخبار ضد و نقیض درباره استعفای رییس اتاق بازرگانی/ سلاح ورزی: استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین: حسین سلاح ورزی استعفا از ریاست اتاق بازرگانی ایران را تکذیب کرد.

صبح امروز برخی از کانال‌های خبری از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. اما او در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب کرد و گفت ما از صبح امروز در محل کار حاضریم و استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم.

 

سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی کنار رفت

 

ایسنا نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.

در حالی که ۲۸ خرداد ماه با رای نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس جدید این اتاق برگزیده شد، پس از آن اسنادی از سوی سایت‌های مختلف منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند که در نهایت امروز اعلام شد که سلاح ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: